返回列表 回復 發帖

8016

NEDLASTING: (3063)

Spiller: (2342)

(H / t David)
Jeg er ikke sikker på av hvem jeg er mer irritert på dette klippet: Cryin John Boehner, Steny bipartisanship Trumps All Hoyer eller Fox Pravda News. Hvis det er Fox News, og det er en republikansk politisk, forventer jeg liggende og partiskhet. I den forstand, ikke Boehner ikke skuffe. Men igjen, jeg har kommet til å forvente heller milquetoast-y utseende fra Dems også, og Hoyer oppfyller den forventningen pent også. Så derfor, faller jeg til min standard posisjon som FoxNews innramming er latterlig fornærmende til etterretning av noe levende vesen som tilfeldigvis ser på.
Som den velkjente pjokk fratatt en cookie, vert Chris Wallace frimerker føttene og hyler hvorfor er ikke alt bedre AKKURAT NÅ?!?! Bare seks måneder inn i et presidentskap som arvet den verste økonomiske forholdene siden den store depresjonen, og faen, som utvannet stimulus bill - som måtte inkludere skattelettelser kreves av GOP som gjør lite eller ingenting for å stimulere - isnt gi oss umiddelbar tilfredsstillelse og lettelse? Amazing!
Never mind at Obama måtte forholde seg til guvernører nekter stimulans penger for å score billige poeng med basen og at enkelte stater bruker stimulans penger til å demme opp budsjett mangler. Never mind at økonomer sa det ville ta 12-18 måneder å se resultater, de WATBs av Fox / GOP ønsker at våre resultater NÅ!
Cryin John utseende var så full av løgner og halvsannheter, er det vanskelig å vite hvor du skal begynne:
Dette skulle være om jobber, jobber og jobber. Og faktum er det omgjort til noe mer enn utgifter, utgifter, og mer utgifter på en rekke store offentlige byråkratiet.
Jeg vet du ikke dette stumpe, men bare spille partisan spill for de av din base ikke i stand til å tenke for seg selv - men la oss prøve dette igjen: Offentlige prosjekter betyr å ansette folk til å gjøre disse prosjektene.
I Ohio, infrastruktur dollar som ble sendt dit måneder siden - det har ikke vært en kontrakt la, så vidt jeg vet. Og faktum er - er at jeg ikke tror det vil skape arbeidsplasser.
Er det slik? Ingen kontrakter? Og du tror ikke det vil skape arbeidsplasser? Virkelig? Nesen er økende, Boehner.
Og, Steny, er det virkelige spørsmålet hvor er jobbene. Du kan ikke bruke 800 000 000 000 av skattebetalernes penger og ikke skape arbeidsplasser når du sier det er det målet var. Vi har ikke sett jobbene ennå.
Selvfølgelig, hvis du hadde et fnugg av intellektuell ærlighet, ville du innrømme at Det hvite hus sa at vi ville egentlig ikke se jobbskaping til 2010. Det er mye bedre å spille dum og surmule om ikke ser umiddelbare resultater magisk.
Boehner: Hvis du virkelig ønsker å få økonomien i gang, må du stole på små bedrifter og det amerikanske folk til å reinvestere sine egne penger. Så vi (hørbar) inn i denne regningen, og tillate dem å beholde mer av det de tjener.
HOYER: John plan var det de foreslått i 2001. Chris, jeg ønsker ikke å se tilbake.
Boehner: Det skapte 5.000.000 nye arbeidsplasser.
Uh huh. Paul Krugman kalte det riktig:
Du kan tilby ulike unnskyldninger og forklaringer, men hvordan noen kan foreslå at republikanerne er mer forpliktet til og / eller troverdig om jobbskaping er et mysterium
.
WALLACE: Tilbake da Obama-teamet var skyve sin stimulans plan, sa det at det ville holde arbeidsledigheten under 8 prosent. Denne uken har vi alle lært det er nå 9,5 prosent, og republikanerne har lagt ut en video om en sporhund søker etter stimulans jobber. La oss se på.
(BEGIN VIDEO CLIP)
FORTELLER: Endelig hundene sporet opp noe. I Nord-Carolina, brukte de stimulans penger til å ansette en ny statlig arbeidstaker. Hans jobb - søke om flere stimulans midler fra skattebetalerne forresten av den føderale regjeringen.
(END VIDEO CLIP)
WALLACE: Kongressmedlem Hoyer, kan du ærlig si at du er fornøyd med stimulans?
HOYER: Jeg tror ikke noen kan ærlig si at vi er fornøyd med resultatene så langt av stimulans. Men vi tror stimulans var helt avgjørende. Mark Zandi, som du vet, som var en av McCains økonomiske rådgivere, sier det kommer til å skape 2 millioner arbeidsplasser innen utgangen av neste år, og ...
WALLACE: Men hvorfor har ikke det gjort mer raskere?
HOYER: Vel, vi skuffet over at det ikke har gjort mer raskere. John og jeg snakket tidligere om å få penger ut raskere. Vi trenger å gjøre det. Vi er skuffet.
Men tross alt, annonsens blir drevet av en folkemengde som skapt rundt 4000 arbeidsplasser per måned, det verste jobbskaping ytelse i 75 år, og mistet 2 millioner arbeidsplasser de tre månedene før Obama-administrasjonen kom i, slik at de ikke har hatt en slik en varm track record. Vi er skuffet over at vi arvet en slik tanking økonomi. Men vi prøver å gjøre alt vi kan for å få det i gang igjen.
WALLACE: Jeg tror, ​​kongressmann Boehner, han snakker om deg som han sier det. President Obama forsvarte stimulans denne uken. La oss ta en titt.
(BEGIN VIDEO CLIP)
OBAMA: Recovery Act er designet for å sørge for at lokale skolen distrikter ikke permittere lærere og brannmenn, og politifolk, og det har gjort jobben sin.
(END VIDEO CLIP)
WALLACE: Kongressmedlem Boehner, demokratene sier at arbeidsledigheten ville være mye høyere uten tiltakspakke.
Boehner: Hør her, vi hevdet tidlig på året da denne regningen ble debattert at måten å hjelpe økonomien vokse er å hjelpe små bedrifter og amerikanske familier beholde mer av det de tjener, fordi på slutten av dagen er de de som kan få økonomien i gang igjen.
Dette skulle være om jobber, jobber og jobber. Og faktum er det omgjort til noe mer enn utgifter, utgifter, og mer utgifter på en rekke store offentlige byråkratiet.
I Ohio,nike free run 3, infrastruktur dollar som ble sendt dit måneder siden - det har ikke vært en kontrakt la, så vidt jeg vet. Og faktum er - er at jeg ikke tror det vil skape arbeidsplasser.
Presidenten sa tidligere i år at vi ikke kommer til å se arbeidsledigheten over 8 prosent hvis vi passerer denne regningen. Og faktum er at vi har.
Og, Steny, er det virkelige spørsmålet hvor er jobbene. Du kan ikke bruke 800 000 000 000 av skattebetalernes penger og ikke skape arbeidsplasser når du sier det er det målet var. Vi har ikke sett jobbene ennå.
HOYER: Vi har tydeligvis investert i helsevesenet. Vi har investert i utdanning. Jeg tror presidenten har helt rett. Vi ville ha mistet flere arbeidsplasser, men for denne investeringen, og økonomer er enige med oss.
Som et spørsmål om faktum, ble enige om en rekke økonomer på Johannes side av midtgangen med tiltakspakke. Men dette ...
Boehner: Nei, nei, nei. De ble enige ...
HOYER: John, la meg bare avslutte.
Boehner: De ble enige om at vi trengte en stimulans regningen.
HOYER: La meg bare avslutte. Johannes budskap er det samme budskapet vi har hørt i 2001,nike free norge, det samme budskapet som støttet en økonomisk politikk som førte oss til de verste økonomiske tider som vi har ...
WALLACE: Mine herrer, la oss se fremover, ikke bakover. Og jeg antar at spørsmålet blir - fordi du sier - dere begge si at du skuffet med stimulans, og at det ikke har skapt arbeidsplasser, så ...
HOYER: Skuffet med resultatene så langt, Chris ...
WALLACE: Høyre.
HOYER: ... ikke med stimulus.
WALLACE: Så er svaret et sekund stimulans? Er det å revolusjonere dagens stimulans? Hva skal du gjøre for å få penger ut og skape arbeidsplasser raskere?
HOYER: Vel, vi må få de pengene som allerede er i stimulus bill ut, og vi ser på det. Jim Oberstar ser på det fra infrastruktur ståsted.
Vi ser på at i alle områder, gjennom kabinettet offiserer,nike free sko, at vi trenger å få disse pengene ut raskere.
John har rett. Jeg er skuffet, han er skuffet, at pengene ikke har kommet ut raskere. Og vi er skuffet ...
WALLACE: Men vil du favorisere en annen stimulans? Fordi noen demokrater er allerede sier problemet med stimulus ble det ikke var stor nok.
HOYER: Vel, jeg sier ikke at på dette tidspunktet. Vi får se. Vi absolutt ønsker å se hvordan dette utvikler seg i løpet av de neste månedene.
Men vi må forstå vi arvet 2 millioner arbeidsplasser går tapt i de tre månedene før vi overtok. Den politikken som ble satt på plass ble satt på plass ca 130 dager siden - ikke åtte år siden, men 130 dager siden.
Boehner: Kom igjen, Steny, du høres ut som gutten som møtte opp uten lekser hver dag ...
HOYER: Kom igjen.
Boehner: ... og han ønsker å skylde på hunden for å spise leksene sine. Presidenten sa arbeidsledigheten ville ikke komme over 8 prosent. Vi sa tidlig i år at denne planen ikke skulle fungere.
WALLACE: Vel, de kan fikse ...
Boehner: Vi ble enige om at vi trengte en stimulans plan, og planen ...
WALLACE: Looking forward ...
Boehner: ... koste halvparten så mye og, i henhold til de samme økonomer, ville ha skapt dobbelt så mange arbeidsplasser.
WALLACE: Kongressmedlem Boehner, gleder, kan de fikse det aktuelle stimulus, den på 787 milliarder stimulans plan som Kongressen vedtok?
Boehner: Alt den gjør er fondet mer regjering. Hvis du virkelig ønsker å få økonomien i gang, må du stole på små bedrifter og det amerikanske folk til å reinvestere sine egne penger. Så vi (hørbar) inn i denne regningen, og tillate dem å beholde mer av det de tjener.
HOYER: John plan var det de foreslått i 2001. Chris, jeg ønsker ikke å se tilbake.
Boehner: Det skapte 5.000.000 nye arbeidsplasser.
HOYER: Nei, nei.
Boehner: Fem millioner arbeidsplasser.
HOYER: No way.
Boehner: Ja, sir.
HOYER: No way.
Boehner: Fem millioner jobber det skapte.
HOYER: Dine tall er døde flat galt.
WALLACE: OK.
HOYER: Mindre enn 2 millioner. Mens Clinton - og under Clinton-administrasjonen, skapte vi nesten 21 millioner jobber.
WALLACE: Mine herrer, la oss - tilgi meg. La oss flytte til et annet emne.
Related articles:
返回列表