返回列表 回復 發帖

321

Jeg bare satt på min sofa søndag kveld og gråt, teller hver av mine mange velsignelser. Jeg vet at økonomien ble trukket tilbake fra randen av en massiv depresjon ved stimulus bill, som milquetoasty som det var. Men ingen kan muligens argumentere se på disse barna, som fortjener så mye bedre enn skjebnen har overlevert dem, at oppgangen har vært på langt nær nok, og vi bare MÅ ha en jobb program for å sette folk tilbake til arbeid.
Arbeidsledigheten fortsetter å sveve rundt ni prosent og jobbskaping er så treg,nike free sko, vil det ta mange år før vi får tilbake de syv og en halv million arbeidsplasser tapt i den store resesjonen. Amerikanske familier har vært fallende ut av middelklassen i posten tall.
Kombinasjonen av tapte arbeidsplasser og millioner av tvangssalg betyr mye folk er hjemløse og sultne for første gang i sitt liv. En av konsekvensene av den økonomiske nedgangen som du ikke hører mye om er rekordmange barn synkende i fattigdom. Regjeringen vurderer en familie på fire å bli utarmet dersom de tar i mindre enn 22 000 i året. Basert på denne standarden, og regjeringen projeksjoner av arbeidsledighet,nike free sko, er det anslått at fattigdom for barn i dette landet snart vil treffe 25 prosent.
Som vi først rapportert i mars, vil disse barna være den største amerikanske generasjonen økes i harde tider siden den store depresjonen.
I Seminole County,nike free run 3, i nærheten av Orlando, Florida, har så mange barn mistet sine hjem som skolen busser stopper nå på dusinvis av billige moteller hvor familier publikum inn rom, stue uke til uke.
Jeg kan ikke være ufølsom og Randian og skrive disse barna av som moochers. I disse mest kritiske øyeblikk av hjernen og personlighet utvikling, disse barna kjenner sult, ustabilitet og vold. Noen, som Destiny eldre bror, sluttet skolen for å finne arbeid for å hjelpe familien. Vil hans egen fremtid bli permanent svekket av å slutte på skolen? Betyr at syklusen av fattigdom noensinne bli brutt?
Legg til at vri kniven for å ha Rick Scott som guvernør. Disse barna er ikke noe mer enn collateral damage til ham.
På søndagens 60 Minutes, utforsket Katie Couric de ubesvarte spørsmålene som fortsatt omgir Pat Tillman døde mer enn fire år etter at han ble drept i en vennlig-brann hendelsen i Afghanistan.
 Last ned | play ned | play Full rapport om 60 min hjemmeside.
En del som skiller seg ut er når Couric spør Pete Geren, den nye Secretary of the Army, om øyenvitne uttalelser som hadde blitt endret for å feilaktig vise at Tillman hadde vært forlovet med fienden på tidspunktet for hans død. Han svarte: Vel, det er ett av spørsmålene som vi aldri kommer helt svare på. Det er en treffende uttalelse fordi Bush-administrasjonen har utøvet utøvende privilegium over enkelte papirer knyttet til drøfting av vennlig-brann skyting fordi de hevder de ville implisere utøvende grenen konfidensialitet interesser. August i fjor, når trykket direkte om det, unngikk President Bush gjør noe løfte å noen gang komme rene om hva som egentlig skjedde.
Mens Pat Tillman mor Mary fortsetter å presse på for sannheten som forblir skjult for hennes familie og det offentlige, som hun har nedtegnet i hennes nettopp utgitt bok, Boots på bakken ved Dusk: My Tribute to Pat Tillman, hans enke, Marie, ønsker folk til å fokusere mer på Pat liv, ikke hans død, og har jobbet bak kulissene bidrar til å sikre at Pat arven lever videre gjennom utdanning og hjelpe andre effekt sosial endring gjennom The Pat Tillman Foundation og gjennom den årlige Pats Run, som fortsetter å vokse etter hvert som det dro tusenvis i løpet av de siste ukene på fjerde årlige arrangementet i Tempe og San Jose (video).
The Pat Tillman historien er en komplisert en som kan waveringly eller samtidig få de sterkeste følelser av stolthet i sitt land og skam i regjeringen sin. Dette mye er sant: Aldri har noe menneske ofret mer for landet sitt enn Pat Tillman gjorde, og ingen cover-up noensinne kunne dekke det opp.
Related articles:
返回列表