返回列表 回復 發帖

8757

Ja, virkelig. I veldig merkelig logikk Arizona pistol kjøpere, Glocks er nå en truet art, og derfor må kjøpes og legges til i samlingen akkurat nå.
Via Bloomberg:
En-dags salg av håndvåpen i Arizona hoppet 60 prosent til 263 på 10 januar sammenlignet med 164 tilsvarende mandag et år siden, den nest største økningen av noen stat i landet, ifølge Federal Bureau of Investigation data.
Håndvåpen salget steg 65 prosent til 395 i Ohio,nike free sko, 16 prosent til 672 i California, 38 prosent til 348 i Illinois, og 33 prosent til 206 i New York, FBI data show. Salget økte nasjonalt om lag 5 prosent, til 7906 våpen.
Nå kunne jeg nesten forstå pistol salget øker, men Glocks? Hvorfor Glocks? Her er hvorfor:
En nasjonal debatt om svakheter i statlige og føderale våpenlover rørt ved skyting har stoked frykten blant pistol kjøpere som stivere restriksjoner kan komme fra Kongressen, pistol forhandlere si. Resultatet er at en dødelig demonstrasjon av våpenets effektivitet har også fyrt opp salget av håndvåpen i Arizona og andre stater, i henhold til føderale politimyndigheter data.
Når noe som dette skjer mennesker får bekymret for at regjeringen kommer til å forby ting,nike free norge, Wolff sa.
Arizona pistol forhandlere sier at blant de største selgerne i løpet av de siste to dagene er Glock 19 laget av privateid Glock GmbH, basert i Deutsch-Wagram, Østerrike, modellen som brukes i skytingen.
Jeg er ikke imot pistol eierskap, selv om jeg ikke vil eie en. Jeg, derimot, i motsetning til folk å eie 30-runde klipp som kan ta ut 19 personer i løpet av sekunder. Det er ikke selvforsvar. Det er kaos.
NEDLASTING: (665)

Spiller: (2113)

Hvis du er som meg du er mer enn litt lei av GMs Ed Whitacre tv annonsen. Så er mer enn noen få amerikanske senatorer og lovgivere. Fra Fox:
General Motors har kjørt annonser på alle de store nettverkene som hevder selskapet nedbetalt sin 6,7 milliarder amerikanske regjeringen lån med renter fem år foran den opprinnelige planen. General Motors selskapet CEO Ed Whitacre kan sees i annonsen vandre gjennom et automatisk anlegg som han touts selskapets fremgang.
Men lovgivere, og selv inspektør generelt for bailout fondet GM lånt fra, påpeker at General Motors bare tilbakebetalt bailout penger ved å dyppe i en egen pott av bailout penger. De sier at selskapet ikke faktisk bruker sine egne inntekter for å gjøre tidlig betaling, og setter spørsmålstegn hvorfor ledere gjør en så big deal ut av det.
Arbeidet i bailout og hva som faktisk blir tilbakebetalt, og hvordan er komplisert, men forenklet utgangspunktet GM er å betale tilbake sine lån med andre penger fra regjeringen, ikke fra noen faktiske inntjening.
Den 6,7 milliarder er også bare en brøkdel av de 52 milliarder General Motors mottatt i offentlig støtte. Grassley sa lovgivere blir fortalt regjeringen tap på GM er forventet å overstige 30 milliarder.
Den TARP inspektør generelt, Neil Barofsky, rett fortalte Senatet Finance Committee under en høring i forrige uke at tilbakebetaling er bare andre TARP penger og lovgivere bør ikke overdrive feat.
Det høres ut som de er litt som å ta penger ut av en lomme og setter den i det andre å gjøre det,nike free run 3, senator Tom Carper, D-Del., Sa under høringen.
Og av GMs visepresident formann Stephen girsky:
General Motors innrømmer at selskapet betale tilbake lånet med andre offentlige penger, men sier et år siden ingen trodde vi ville være i stand til å betale dette tilbake.
Jøss, det er virkelig betryggende.
Her er Ed Whitacre komplette annonse, litt ironisk tittelen Trust:
Related articles:
返回列表