返回列表 回復 發帖

5430

Minnesota Publius:
25. januar i Minnesota Daily publiserte et brev til redaktøren fra Abul-Rahman Magba-Kamara, leder av UMN College republikanerne. Brevet er litt for lang til å poste i kroppen her, men du kan finne hele teksten under flippen eller på avisens side her. [..]
En uke senere på 7. februar publiserte The Winona Daily News et brev til redaktøren fra Samantha Grønlund, en Winona State University student. Igjen, er brevet en litt for lang, men teksten er under flippen og kan finnes på papiret nettsted her. [..]
Jeg tror summen forskjellen mellom de to avsnittene utgjør tre ubetydelige endringer ... Den oppsiktsvekkende ting er at de er tilnærmet identiske hele veien gjennom og The Thing er 10 avsnitt lang! Seriøst, jeg har tatt både under flippen, det er oppsiktsvekkende, men la meg omformulere hvor vi er: To artikler publisert likelydende brev til redaktøren angripe Al Franken innen en to ukers span men tilskrives to helt forskjellige individer. Den faglige integriteten til disse to elevene er for alvorlig spørsmål, men det er ikke min bekymring akkurat nå.
Det er ikke overraskende at noen andre fant dette merkelig.
Angivelig tipset til denne urovekkende forekomst, publiserte The Winona Daily News følgende korrigering på lørdag den 9. [..]
Ifølge Ms Grønlund, kom brevet fra senator Norm Coleman kampanje og var et standardbrev.
Beklager! Alle de mer grunn til å støtte Al Franken.
I midten av en ganske moderat tilslutning til DREAM handling og republikanerne får bak fornuftig innvandring reform,nike free sko, gjort tidligere Bush utenriksminister Colin Powell en fantastisk opptak:
... Det amerikanske folk ønsker sine grenser for å være beskyttet. Det er ingenting galt med det. Det er ingenting galt med å sørge for at folk kommer over våre grenser, spesielt vår sørlige grensen, i en juridisk, sikker måte. Samtidig har vi millioner av ulovlige innvandrere i landet vårt, udokumenterte enkeltpersoner, som arbeider,nike free sko, som gjør ting vi trenger gjort i dette landet. De er over hele huset mitt, gjøre ting som gjør reparasjoner. Jeg er sikker på at du har sett dem på huset ditt.
Vel, kudos for å være ærlig, general Powell. Men som jeg har opprettholdt gjennom den stadig mer irrasjonelle fordommer av retten i forhold til innvandring reform, hvis vi tar skritt for å straffe etterspørselen etter udokumenterte arbeidere, vil tilbudet følgelig avta også.
Men hvor mange andre republikanere ivrige etter å demonisere og dehumanize udokumenterte arbeidere har lignende personer som jobber rundt huset deres som Powell gjør?
NEDLASTING: (1335)

Spiller: (4368)

Du kan bare gjøre to ting med en base. Du kan sitte på den og se verden gå forbi, eller du kan bygge videre på det. Jeg tror vi skal bygge videre på det. - Colin Powell i dag på Face The Nation, svarer til Dick Cheneys kommentar at han ville velge Rush Limbaugh enn Colin Powell.
Tidligere utenriksminister Colin Powell rolig tilbakevist GOP Gospel Ifølge Dick på dagens Face the Nation. Cheney sa i det intervjuet han trodde Colin Powell hadde «forlatt det republikanske partiet.
Ved nesten alle demografiske indikerer, er det republikanske partiet taper. Antallet mennesker som har identifisert seg selv som republikanerne har falt betydelig i lav 20s, og ikke alle av dem identifisere seg selv som republikanere,nike free run 3, Powell sa. Jeg tror det republikanske partiet må ta en god titt på seg selv og bestemme hva slags parti vi er.
Host Bob Schieffer spurte sin reaksjon til Rush Limbaugh uttalelse om at «den eneste grunnen til at han er [Powell] er å stemme for ham [Obama] er fordi Barack Obama er svart. Er han kaller deg en rasist? Powell kalte bemerkninger uheldig.
Mr. Limbaugh så passer å avfeie alle disse grunnene [Jeg ga] og legg den i en rasistisk sammenheng og ignorert alle grunnene jeg listet opp for det, Powell sa. Han sa i 50 år, stemte han for den personen han trodde var best kvalifisert på den tiden å lede nasjonen, og at han også stemte for Lyndon Johnson, John Kennedy og Jimmy Carter.
Han burde ikke ha en vetorett over hva noen mener. Han er en entertainer, han er en radio figur og han er en viktig en, men han er mer enn det.
Da formann i RNC, Michael Steele, problemer selv mildeste av kritikk om Mr. Limbaugh, og deretter 24 timer senere, har formann i RNC å legge nedbrutt på gulvet, ba om unnskyldning for det, og når to kongressmedlemmer tilby den mildeste kritikk av Mr. Limbaugh, de også deretter 24 timer senere har slikt press brakt til bjørn på dem at de også måtte endre sitt syn og be om unnskyldning for å kritisere ham - vel, hvis han er der ute, bør han være gjenstand for kritikk , akkurat som jeg er utsatt for kritikk, sa han.
Karakterutskrift her.
Related articles:
返回列表