返回列表 回復 發帖

992

LAST NED (155)

PLAY (344)

Last ned | play (26MB)
Kampanjen tok på en lysere tone torsdag kveld som begge kandidatene levert hysteriske, selvironiske taler. Her er kjøttet av Obamas rutine. John McCain,nike free run 3, FOX News, Rudy Giuliani og Sarah Palin: Du er offisielt på varsel.
Folk forteller meg jeg dele politikk Alfred E. Smith og ører av Alfred E. Neuman.
Men jeg må si kveldens spillested er ikke det jeg egentlig vant til. Jeg opprinnelig ble fortalt at vi skulle kunne flytte dette utendørs til Yankee Stadium. Kan noen fortelle meg hva som skjedde med de greske søylene jeg ba om?
Jeg må si jeg elsker Waldorf Astoria. Du vet at jeg hører fra dørstokken, kan du se den russiske Tea Room.
Det er en ære å være her sammen med Al Smith. Jeg tydeligvis aldri visste din oldefar, men fra alt senator McCain har fortalt meg ... to av dem hadde en flott tid sammen før forbudet. Fantastiske historier.
Nå nylig en av John fremste rådgivere sier til The Daily News at hvis vi fortsetter å snakke om økonomien, er McCain taper. Så i kveld vil jeg gjerne snakke om økonomien.
Mens sammenbruddet av boligmarkedet har vært tøff på hvert enkelt hus, tror jeg vi trenger alle å gjenkjenne denne krisen har vært åtte ganger hardere på John McCain.
I motsetning til ryktene du har hørt,nike free sko, var jeg ikke født i en krybbe. Jeg ble faktisk født på Krypton, sendt hit av min far Jor-El, for å redde planeten Jorden.
Mange av dere vet at jeg fikk navnet mitt, Barack, fra min far. Det du kanskje ikke vet er Barack er faktisk Swahali for That One. Og jeg fikk mitt mellomnavn fra noen som åpenbart ikke tror jeg ville stille som presidentkandidat.
Jeg har aldri sette leppestift på en gris eller en pitbull eller meg selv Rudy Giuliani:... Det er en for deg jeg mener, hvem ville trodd at en cross-dressing ordfører fra New York City ville ha en tøff tid kjører for. republikanske nominasjonen. Det er sjokkerende. Det var en tøff primær du hadde det, John.
Men jeg vet Senator McCain er enig i at noen av ryktene blir litt gal. Jeg mener, Rupert den andre, Fox News faktisk beskyldte meg for å bli far to afro-amerikanske barn i ekteskap.
Awesome.
Angivelig mot er smittsom, og Nord-afrikanske regimer har tenkt å stoppe spredningen i sitt spor:
Opprørspoliti er utplassert i sentrum av den algeriske hovedstaden Alger, i forkant av en planlagt anti-government rally. Regjeringen har forbudt protest, men opposisjonen og rettigheter grupper sier de har tenkt å gå videre med marsjen.
Algerie - i likhet med andre land i regionen - har nylig vært vitne til demonstrasjoner for større friheter.
På fredag ​​stoppet politiet folk fra å samle for å feire høsten Egypts president Hosni Mubarak. BBCs Chloe Arnold i Alger si at myndighetene til å avverge eventuelle folkeleg opprør lik de i Tunisia og Egypt.
Vi er klare for marsjen,nike free norge, Mohsen Belabes, en talsmann for den lille Rally for kultur og demokrati (RCD) opposisjonsparti, sa.
Og i Jemen:
(Sanaa) - Hundrevis av menn bevæpnet med kniver, stokker og rifler angrepet anti-government demonstranter i Jemens hovedstad Sanaa, som jemenittiske sikkerhetsstyrker sto ved, sier Human Rights Watch i dag. Innen en time, hadde de 1000-pluss demonstranter blitt skjøvet fra torget og minst 10 hadde blitt anholdt av sikkerhetsstyrker, sier Human Rights Watch.
Human Rights Watch vitne til minst 10 militære lastebiler med menn i sivile klær til Sanaa Tahrir-plassen, hvor en folkemengde på rundt 1000 Yemenis hadde vært å demonstrere til støtte for de historiske endringene i Egypt og mot den jemenittiske regjeringen. Hundrevis av menn, deres ankomst koordinert av uniformerte sikkerhetsagenter, angrep de anti-government demonstranter med kniver og stokker, spørre de fleste til å flykte.
Related articles:
返回列表