返回列表 回復 發帖

1148

NEDLASTING: (651)

Spiller: (5065)

Anderson Cooper gjør en ganske god jobb med å ringe ut vingemutter birther Arizona State representant Cecil Ash for hans beslutning om å støtte et lovforslag som ville gjøre Arizona den første offisielle birther state (redigert for å gjøre det trygt for arbeid):
Kan noen fortelle meg nøyaktig hva f ** k er galt med delstaten Arizona? Det er minst tjueto rasjonelle mennesker der. Men ikke nok til å stoppe Arizona state lovgivende forsamling fra å passere en lov som,nike free sko, Vil kreve amerikanske presidentkandidatene som skal vises på stemmeseddelen i Arizona for å sende inn dokumenter som beviser at de oppfyller de konstitusjonelle krav for å være president.
Med andre ord, er Arizona godt på vei til å bli den første offisielle birther tilstand. Mesa republikanske representant Cecil Ash uttalt at: Han har ingen grunn til å tvile på Obamas statsborgerskap, men støtter tiltaket fordi det kan bidra til slutten tvil. Really? Avslutt tvil, eh? Han er tilsynelatende uvitende om at bare den helt sinnsyk mener at sh * t i første omgang. Jeg vet at det er noen tvil dvelende ute i Wingnuttia. Jeg vet også at dette dystre eventyr blir bevisst spredd av folk som kjenner det å være usanne. Men de har en politisk agenda, og vil ikke la en liten ting som sannheten komme i veien for delegitimere landets første svarte president.
Han sa så mye til Anderson Cooper og jeg gir Cooper kreditt for minst spør denne fyren om han burde vite bedre enn å være å gjøre dette fordi i motsetning til sine uinformerte bestanddeler, han er i en lederposisjon.
Cooper: Så hvorfor stemme på noe som foreviger disse falske Internett rykter?
Ash: Vel Anderson tror jeg det har vært mye kontrovers over spørsmålet. Det er skapt en splittelse blant mange mennesker i USA og for bedre eller verre mange mennesker tror ikke han er en amerikansk statsborger. De mener han har lojalitet ... ah ... delt lojalitet Jeg antar du kan si.
Cooper: Men disse menneskene er feil. Han er en amerikansk statsborger.
Ash: Vel,nike free sko, du forteller meg at han tar feil. Jeg har aldri undersøkt det. Hvis han er så har han ingenting å frykte.
Cooper: Men jeg mener, er informasjonen der ute. Det har blitt utgitt. Det har vist. Det er noen mennesker som ikke tror det,mulberry outlet, men det er også noen mennesker som tror at månen er laget av ost, og du kan si at du aldri har undersøkt det, men jeg tror du ville trolig si til dem månen er ikke laget av ost.
Ash: Vel,mulberry oslo, jeg absolutt ville, men grunnen til at jeg talte opp på dette lovforslaget er rett og slett fordi det er mye splittelse i landet, og jeg tror dette ville sette en stopper for en eventuell fremtidig uenighet om en presidentens kvalifikasjoner.
Cooper: Du fortalte vår produsent du stemte for dette fordi du får en rekke samtaler fra bestanddeler som har spørsmål basert på ting de leser på Internett. Jeg mener ikke det din jobb som leder å faktisk lede, å ikke bare kaste opp hendene og si godt hvem vet hva som er ekte eller ikke på internett, å faktisk si vel, egentlig Hawaii har gitt denne informasjonen, og det er faktisk riktig ?
Ash: Vel som jeg sa jeg har ikke personlig undersøkt det, men jeg tror at hvis ...
Cooper: Men jeg mener det er nok av ting du mener er at ikke personlig undersøkt? Hvorfor dette du holder på med?
Vi vet hvorfor Anderson. Fyren er å spille til den laveste nevneren i den republikanske basen og demonisering vår første svarte president. Alle andre merke til hvordan han stadig bruker ordet kvalifisert i stedet for kvalifisert. Cooper skal ha kalt ham ut for at en også.
Jeg er sikker på at dette vil ikke sjokkere noen, men gjett hvem Cecil Ash er en fan av? Glenn Beck - fra sin Twitter-side.
Related articles:
返回列表